JAC FƏLSƏFƏSİ

FƏLSƏFƏ

MARKA VİZYONU

Daha Yaxşı Sürücü, Daha Yaxşı Yaşam Konsepsiyası

JAC sənaye dəyişikliyini bir fürsət kimi qəbul edir. Müstəqil AR-GE üzərində çalışaraq, JAC yeni istehlakçıların sevdiyi məhsulları inkişaf etdirir, yeni avtomobil satış xidmətləri və səyahət xidmətləri araşdırır, geniş strateji ittifaqlar və resurs inteqrasiyası həyata keçirir və istifadəçilərin müxtəlif və fərdiləşdirilmiş ehtiyaclarını ödəmək üçün hərtərəfli və inkişaf etmiş iş ekosistemi qurur, daha yaxşı bir nəqliyyat vasitəsi yaratmaq və yüksək performansa sahib olan və cəmiyyət tərəfindən yaxşı qarşılanan və hörmət edilən lider bir avtomobil qrupu olmaq markanın vizyonunu təşkil edir.

MARKA MİSSİYASI

Müştərilərə dünyanın davamlı tərəqqisini təşviq etmək üçün ən optimal nəqliyyat həlləri və sürücülük təcrübəsi təqdim etməkdir.

MARKA DƏYƏRLƏRİ

Şirkətin marka dəyərlərinin ifadəsi aşağıdakı kimidir.
Praktik və mülayim olun, öyrənməyə və yeniliyə davam edin, irəliləməyə cəsarət edin, açıq fikirli və koordinasiyalı olun, müştəri yönümlü fəaliyyətə yönəlin, çox yönlü ünsiyyətə əməl edin.

MARKA ÖZƏYİ

“Düşün & Yarat”, “daha yaxşı bir nəqliyyat vasitəsi ömrü yaratmaq” üçün JAC-ın möhtəşəm tərtibatıdır. JAC həmişə istəklərinə sadiq qalır, nəqliyyat vasitələri istehsal etmək xəyalına sadiq qalır və avtomobil sənayesini inkişaf etdirir. “Bir iş gör” JAC döyüş ruhunun konkret bir təzahürüdür və JAC Motors-un sərt gücü və praktik obrazıdır.

MARKA XÜSUSİYYƏTLƏRİ

Hikmət

Sadəcə empatiya tutumu deyil, həm də kəskin və perspektivli bir baxışa sahibdir və istehlakçılara problemlərin həllində və dəyər yaratmasına kömək edəcək təsirli metodları sürətlə tapır.

Həyəcan

Davamlı yenilik, fəaliyyətlə, aktiv dəyişikliklə və davamlı inkişafla dolu; sənayenin tərəqqisinə yeni perspektivlər və yeni konsepsiyalarla rəhbərlik etmək.

Coşğu

Dünyadakı araşdırmalarla aparıcı texnologiyaya və uzun istehsal tarixinə güvənərək yüksək keyfiyyətli məhsullar təqdim etməyə və istehlakçıların həyatını daha etibarlı və asanlaşdırmağa çalışın.

Təşəbbüskar

Həmişə müştəri ehtiyaclarına diqqət yetirin, bazar dəyişikliklərini fəal şəkildə izləyin, bazar trendini izləyin və fürsətlərin gəlməsini gözləmək əvəzinə müxtəlif çətinliklərin öhdəsindən gəlməyə təşəbbüs göstərin.